Semuanya sedang digenapi (2)

Posted on Monday, January 19, 2009 by Melica Shandra Ferra

~Kita tahu pada tahun lalu 2008, bulan 11 , kejadian gempa bumi di negara china begitu hebat ,


~Apakah makna semuanya ini?ada yang mengatakan SIFAT-SIFAT SEPERTI INI TIDAK PATUT ADA PADA ALLAH S.W.T ,tapi ada anda berfikir kenapa Allah yang Mahakuasa mengizinkan ini terjadi?

~Alam berbicara kepada manusia,tapi ada kah manusia sedar akan makna itu? Allah menggunakan alam untuk memberitahu kepada manusia bahwa DIA ADALAH ALLAH YANG HIDUP DAN HARUS DISEMBAH iaitu YESUS KRISTUS..

~Begitu banyak kejahatan sudah terpampang di dunia ini, begitu hebat juga kejadian2 alam penyakit2 aneh yang terjadi kenapa?

~Kerana KEDATANGAN ALLAH YANG HIDUP IAITU YESUS KRISTUS, benar2 tidak lama lagi,mungkin saja pada saat ini? mungkin saja 1 jam kemudian? mungkin saja esok? kita tidak tahu kapan..apa yang perlu dibuat adalah BERSEDIA..

~Begitu banyak penglihatan terjadi, semuanya dari Tuhan Yesus Kristus.. Jika anda mau tahu lebih lanjut anda kelik "Kesaksian2 Hamba2 Allah ke surga Dan Neraka Serta Kedatangan Tuhan Yesus dan apa yang terjadi selepas kedatangan Nya yang Kali ke 2" apakah ini permainan?

~Dan sedarkah anda kenapa kejahatan,kematian,segala macam penyakit sering terjadi bahkan senantiasa berleluasa? ini kerana setan2,iblis2 segala penguasa2 kejahatan sedang berusaha untuk membawa seberapa ramai orang untuk masuk ke dalam kerajaan neraka..anda lihat sekarang Chaos antara anak2 muda, antara negara..sering terjadi..dan sekarang lagi berita hangat Israel serang Palestin, kenapa semua ini terjadi? sekarang kita benar2 berada di peringkat kemuncak..

~Berbanding agama Kristian dan yang lain..siapa yang mengukuhkan ajaran nya? Pernah Tuhan berfirman di dalam Kitab Perjanjian Lama iaitu "Anak2 muda,teruna2 akan mendapat penglihatan....." dan lihat sekarang begitu banyak penglihatan..

~Banyak yang tidak mempercayai Tuhan Yesus Kristus, bahkan pengikut2 Yesus Kristus dianggap bodoh kerana, mengangap Yesus Kristus sebagai Tuhan dan menyembah Dia..

~its not ok actually, reject HIM same as like u sign n chop ur self to stay eternity in hell..
~Please pray for wisdom, Holy Spirit never let us alone..

~Ask for who is the real GOD..

Jesus Christ Love U...
_ _ _
Melica

0 Responses to "Semuanya sedang digenapi (2)":